piątek, 5 listopada 2010

Już Wiem Czemu Mówią ,,Triki Z Afryki,,













Elo wszystkim  co lubiom TechDecki   pokaże wam dlaczego mówi  się ,,Triki Z Afryki,,










 
Właśnie zobaczyliśćie 5 osobową grupę 5 klaśistów,któży są mistrzami mazowsza.Wystepowali razem w 2009,2010 zajęli pierwsze i drugie miejsce praują razem od 3 lat ,pozdrawiają was wszyskich fanów tech deków

Imiona Tych Skaterów: Tomasz,Michał,Jan,Maciek i Piotr

Wrazie pytań lub proźby o więcej zdjęć  proszę wysyłać e mile tiger84@vp.pl


Pozdrawiam Hinze

23 komentarze:

  1. Dawać tak dalej! Też jestem fanem. Ja też robię tricki. Chyba już rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. hezbolla dasz więcej zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczera ta głowa na 9 zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem kolega nie chcial sie chcylic wiec zostala golowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebujecie skateparku. Macie sponsora? Możecie zrobić z drewna. Ja osobiscie kupiłem cały.

    OdpowiedzUsuń
  6. My juz kupilismy zlozylismy sie 50 zl na kazdego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok to dajcie zdjęcia ,a ja kolegą pokarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe zdjęcia. Czym robione?

    OdpowiedzUsuń
  9. ok jutro bedzie ich duzo wiecej'

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej które zdjęcia są robione przez Maćka?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja robilem zdjecia a macka sa te w zielonej blusce z zielonymi rekawami

    OdpowiedzUsuń
  12. A który to ten Michał albo Jasiek?

    OdpowiedzUsuń
  13. michal ma jedno zdjecie jasiek ma jedno zdjecie i tomek ma jedno

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej a wy słuchacie metalu czy hiphop'u? Ja osobiście słucham metalu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecietnie Soilwork,Marilyn Manson , System of Down ,motorhead, gorgoroth

    OdpowiedzUsuń
  16. Sora dopiero jutro beda nowe zdjecia nie wzielem telefonu

    OdpowiedzUsuń
  17. Sora za wielkosc , nie wiem jak to sie stalo ;D

    OdpowiedzUsuń